az Poloska STOP Kft. és fogyasztónak minősülő ügyfelei
számára
1.1 A SZERZŐDÉS
A jelen ÁSZF hatálya a Magyarország területén a Szolgáltató www.bpbogarirtas.hu weboldalán („Weboldal”) vagy telefonon keresztül megrendelt, Szolgáltató által teljesített munkákra terjed ki, melyet Szolgáltató természetes személy ügyfélnek nyújt („Ügyfél”), aki a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 8:1. § (1) bekezdése alapján fogyasztónak minősül (olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el jelen szerződés
megkötésekor). Fogyasztónak nem minősülő megrendelőkre jelen ÁSZF nem vonatkozik.
Felek szerződésére elsősorban jelen ÁSZF, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a 45/2014. Korm. rendelet, valamint a Ptk. rendelkezései az irányadóak. A szerződést a Szolgáltató iktatja, a szerződés írásban vagy elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven jön létre, írásba foglalt szerződésnek minősül, arra Magyarország joga az irányadó, azt az Ügyfél kinyomtathatja, lementheti.
1.2 SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Szolgáltató cégneve: Poloska STOP Kft. (továbbiakban Szolgáltató)
Székhelye: 1204 Budapest, Zrínyi utca.9/a.
Adószáma: 56649622-1-43
Bejegyző cégbíróság: Budapesti Cégbíróság
Tel: 06204039926
Internet: www.bpbogarirtas.hu
E-mail cím:bogarirtasbp@gmail.hu
Magatartási kódexnek a Szolgáltató nem vetette alá magát.
1.3 ADATKEZELÉS
A Szolgáltató adatkezelésére a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzata és tájékoztatója az irányadó, amely az alábbi helyen érhető el: http://www.bpbogarirtas.hu/adatvedelmi-iranyelvek.
A Szolgáltató minden, személyes adatnak nem minősülő, az Ügyfélről szerzett információt bizalmasan, üzleti titokként kezel.
1.4 MEGRENDELÉS MENETE
Az Ügyfél megrendelését telefonon keresztül adhatja le.
1.5 TÁJÉKOZTATÁS A SZOLGÁLTATÁSRÓL, DÍJAZÁS,
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Ügyfeleink a szolgáltatás díjáról telefonon, illetve a következő linken tájékozódhatnak:
[www.bpbogarirtas.hu/arlista]. Díjaink Forintban értendőek, bruttó összegek, melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A Szolgáltató fenntartja a megrendelhető munkák díja változtatásának jogát azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, de a módosítás a már megrendelt munkák díját kedvezőtlenül nem befolyásolja. A megrendelt munkát a Szolgáltató az Ügyfél címén teljesíti.
Fizetési feltételek: A Szolgáltató által meghatározott díjakat az Ügyfél köteles maradéktalanul megfizetni,
készpénzben. Amennyiben a Szolgáltató másképp nem rendelkezik a fizetési határidő készpénzfizetés esetén a teljesítés időpontja. A fizetés megtagadása, késedelme, illetve részben történő teljesítése a törvényi rendelkezéseknek megfelelő eljárásokat von maga után.
1.6 A SZOLGÁLTATÓ EGYÉB KÖTELEZETTSÉGEI
A Szolgáltató a megrendelt munkát a tőle elvárható gondossággal, a szükséges előírásoknak megfelelően teljesíti, alvállalkozó bevonása nélkül, de a szerződés (annak természetéből adódóan) nem eredménykötelem. A Szolgáltató a helyszínre érkezve terepszemlét tart, szóban is megadja a szükséges tájékoztatást és MUNKALAP-ot állít ki, melyből egy eredeti, aláírt példányt az Ügyfél részére átad. A MUNKALAP tartalmazza a szerződéssel kapcsolatos lényeges körülményeket, az elvégzett munkákat,
teendőket.
Szolgáltató rendelkezik a tevékenysége végzéséhez szükséges engedélyekkel és képesítéssel, úgyszintén a megrendelés teljesítése során felhasznált anyagok is rendelkeznek Magyarországon engedéllyel. Amennyiben a teljesítés időpontjáról a felek külön nem állapodnak meg, a Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt szolgáltatást a megrendelés napját követő 15 munkanapon
belül előre egyeztetett napon teljesíti. Amennyiben az Ügyfél valamely okból kifolyólag visszautasítja a Szolgáltató által a szolgáltatás teljesítésére kitűzött időpontjavaslatok bármelyikét, úgy a Szolgáltató a továbbiakban a késedelmes teljesítésért nem vonható felelősségre.
1.7 AZ ÜGYFÉL KÖTELEZETTSÉGEI
Az Ügyfél köteles minden olyan, a Szolgáltató által meghatározott feladatok elvégzésére, és a Szolgáltató általi tájékoztatásban említett szabályok betartására, melyek az elvégzett szolgáltatás eredményességét befolyásolják, valamint az Ügyfél, és a munkavégzés helyén vele együtt élő személyek és állatok mérgezésének elkerülését hivatottak biztosítani. Mindezek elmulasztása Ügyfél részéről az Ügyfél szerződésszegését jelentik, így ezen feladok elmulasztása, szabályok megszegése esetén a
Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, továbbá a Szolgáltató a szerződést megszüntetheti. Felek ez esetben elszámolnak.
1.8 PANASZKEZELÉS, VITARENDEZÉS,
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A Szolgáltató vállalja, hogy a szerződéskötést megelőző, vagy a szerződés megkötésével, a szerződés Szolgáltató részéről történő teljesítésével, valamint a szerződéses jogviszony megszűnésével, illetve azt követően a szerződést érintő jogvita rendezésével összefüggő Ügyfél által benyújtott panaszt az előírt 30 napos törvényi válaszadási határidőn belül megválaszolja. A Szolgáltató elutasíthatja
azokat a panaszokat, melyek hangvételükben, tartalmukban alkalmatlanok az értelmezésre és megválaszolásra. Az Ügyfél a panaszát írásban, az 1204 Budapest, Zrínyi utca.9/a. postacímre, vagy elektronikusan a bogarirtasbp@gmail.com email címre nyújthatja be.
A Szolgáltató a munkavégzés során mindig a tőle elvárható legnagyobb gondosságot, az adott helyzetben elvárható magatartást köteles tanúsítani elkerülve az esetleges károk
okozását. Az Ügyfél kárigény vizsgálatot írásban, a Kártérítési/kártalanítási igény bejelentés nyomtatvány
székhelyére (Poloska STOP Kft. 1204 Budapest, Zrínyi utca.9/a.) történő postázásával nyújthat be a Szolgáltatónak. A kártérítési eljárás során a törvényi rendelkezéseknek megfelelően az Ügyfélnek, mint károsultnak kell bizonyítania a kárt (és annak mértékét) és az okozati összefüggés fennállását. Amennyiben megegyezés nem történik, a felek az ügyet a törvényi rendelkezések szerint folytatják.
Vita esetén a Felek igyekeznek azt békés úton rendezni. Az Ügyfél a panaszát a lenti elérhetőségeken akár e-mailen, telefonon, de előzetes egyeztetés alapján személyesen a Szolgáltató székhelyén is előadhatja. Az Ügyfél jogosult a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződésből eredő jogvitájával
bírósághoz, illetőleg békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek pontos elérhetőségéről az Ügyfél a www.bekeltetes.hu oldalon tájékozódhat.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.,
Telefon: +36-1-488-2131,
Fax: +36-1-488-2186,
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu,
Honlap: www.bekeltet.bkik.hu
1.9 FELELŐSSÉG AZ ELVÉGZETT SZOLGÁLTATÁSÉRT
A Szolgáltató által végzett munka természetéből adódóan a Szolgáltató és az Ügyfél között létrejövő szerződés nem minősül eredménykötelemnek, azaz a Szolgáltatótól nem követelhető a valamely várt vagy célzott eredmény elérése (pl. teljes rovarmentesítés), hanem csak a vállalt munkálatok megfelelő gondossággal való elvégzése. Amennyiben a Szolgáltató a MUNKALAPON erről külön nem rendelkezik, a Szolgáltató vállalja, hogy az ajánlatban előírt kezelések elvégzését követően egy díjmentes kezelést végez az Ügyfélnél, amennyiben az Ügyfél a szolgáltatás minőségét illetően 30 napon belül kifogással él. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a minőségi panaszt kivizsgálja.
1.10 A SZOLGÁLTATÓ ELÉRHETŐSÉGE
A Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon az alábbi számokon érhető el:
Mobil: 06204039926
A Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálata munkanapokon 9:00 – 16:00 óra között érhető el. A Szolgáltató a székhelyén személyes ügyfélszolgálatot nem lát el.
Szakemberrel történő konzultálásra kizárólag telefonon van lehetőség.